Lanțul de retail chinez Miniso a înregistrat o creștere a veniturilor totale în primul semestru, dar a raportat o scădere substanțială a profitului net. Veniturile companiei au atins 9,393 miliarde yuani, în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. Pe plan intern, cifra de afaceri a crescut cu 11,4%, ajungând la 5,115 miliarde yuani, iar pe piețele internaționale a înregistrat o creștere de 21,5%, totalizând 3,534 miliarde yuani.
În schimb, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, la 906 milioane yuani. Scăderea a fost determinată în principal de creșterea cheltuielilor operaționale, care au ajuns la 7,847 milioane yuani, cu 25,3% mai mult decât în anul anterior.
În cel de-al doilea trimestru, Miniso a obținut un profit de 489,7 milioane yuani, cu 16,7% mai puțin decât în perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%, la 4,966 miliarde yuani.
Compania și-a extins rețeaua de magazine la nivel global, ajungând la 7.905 de unități, dintre care 4.305 în China, 3.307 în străinătate și 293 de magazine sub brandul Top Toy.
Conducerea companiei și-a exprimat satisfacția pentru accelerarea creșterii și îmbunătățirea profitului operațional, care a depășit așteptările. Totodată, a fost anunțată distribuirea unui dividend interimar în numerar pentru acționari.